• On es Slot-Car 2.0?

• 08970 Sant Joan Despí

• Mapa

• Quin horari té?

• Slot-Car 2.0 no té horari. 24 hores al dia x 7 dies per setmana x 12 mesos per any. ¡¡NO TANCA PER VACANCES!! Tots els socis tenen claus per accedir lliurement al club, al dia i hora que els hi sigui més convenient.

• Quan puc visitar-lo?

• Si vols fer-hi un cop d´ull, parla amb qualsevol soci o envia’ns un missatge amb la pàgina de contacte d´aquest blog. Estem molt satisfets amb el nostre club i ens agrada ensenyar-lo.

• Mentrestant, aquí hi ha una galeria d´imatges per a fer-se’n una idea de com es el local.

• Quina es la quota de soci?

• La quota standard es 25€ al mes i permet l’accés a totes les seccions de club.

• Per als júniors (fins a 16 anys) tenim una quota  trimestral de 25€ amb les mateixes condiciones que els socis sènior, però els menors de 14 anys només poden accedir al club acompanyats pels  seus pares o tutors.

• També acceptem socis exclusius de Ral·li Slot. Aquests socis paguen una quota de 15€ al mes per accedir només a la secció de Ral·li i a l’àrea social.

• La inscripció al club implica pagar una fiança de 100€. Si no hi ha problemes de cap mena (bon us de les instal·lacions, respecte als altres socis,pagament de les quotes…) la fiança es retorna als 6 mesos.

• La quota inclou la participació a les curses socials. No estan incloses les curses de campionats organitzats per tercers i  algunes curses especials.

• Puc provar el club abans de fer-me soci?

• Contacta amb nosaltres i trobarem un dia per presentar-te el club

•  A través d’un sistema de targeta PRE-PAGAMENT amb un cost de 5 € per hora de pista qualsevol aficionat al Slot de Velocitat o Ral·li Slot pot gaudir de les pistes d’Slot-Car 2.0

• Com son les CURSES SOCIALS?

• Les CURSES SOCIALS que s’organitzen a Slot-Car 2.0 estan obertes a tothom. Pels socis són gratuïtes i per als aficionats que no ho siguin el cost és 5€ per cursa.

Aquestes CURSES SOCIALS es faran principalment els dijous i normalment tindran format TTM (“Trae Tu Mando”). En aquest format el participant nomes ha de portar el comandament. Els cotxes els posa l’organització i no es canvien de carril. Per tant tots els pilots condueixen tots els cotxes i passen per tots els carrils.

• Pots consultar les dates previstes per a les CURSES SOCIALS en el CALENDARI de la secció de competició.

• Hi ha limitacions?

• El descans dels veïns es fonamental i la nostra activitat no ha produir molèsties.

• Com funciona Slot-Car?

• Tots els socis tenen un joc de les claus del club.  L´accés i ús de totes les instal·lacions es lliure, entenent que “ús” vol dir “ús adient i responsable”. Es a dir, fer servir les papereres, no fumar-hi, tancar les llums al marxar, respectar als veïns i als altres socis, ajudar a mantenir les instal·lacions en condicions …

• Reglament intern del club

• Més informació?

• Pregunta´ns el que vulguis saber.

• Fulletó del nostre antic local. Està desfasat, però dona una idea bastant clara del que pot trobar-se avui al club.

espai-sense-fum

(Visited 333 times, 1 visits today)